Bananowa owsianka z chia i masłem orzechowym

Przepis na zdrowe śniadanko! Bananowa owsianka z masłem orzechowym – bardzo kremowa i pożywna. Będziecie mieć pełny brzuch cały poranek! Do tego można ją przygotować w 15 minut. Tylko 400 kcal, a przy tym pełno błonnika i białka.

Lubię ostatnio ciepłe śniadania. To wynik zimy za oknem i niskiej temperatury. To na co mam rano najbardziej ochotę to właśnie ciepła owsianka i zielona herbata.

bananowa-owsianka

Pewnie gdybym kiedyś przygotowała sobie taką owsiankę z nasionami chia, bananem i masłem orzechowym to jadłabym ją codziennie 😀 Teraz mam zbyt dużego fioła no punkcie tego, by codziennie jeść coś innego 😀 Pocieszę się nim jakieś dwa dni i pora na kolejny przepis!

Lubię jeść dużo… tak po prostu dużo. A przy takiej owsiance mogę zjeść dużo i nie mieć żadnych wyrzutów sumienia! Profit! 😀

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na owsiankę to kliknijcie tutaj -> klik!

Bananowa owsianka z chia i masłem orzechowym

2 porcje (1 porcja to ok. 400 kcal)

czas przygotowania to ok. 15 minut (w tym 10 minut gotowania)

koszt to ok. 3 zł 20 gr

Składniki:

płatki owsiane 125 g

banan 1 sztuka

nasiona chia 20 g

cynamon 1/2 łyżeczki

sól 1 szczypt

woda 600 ml

masło orzechowe 20 g

Wykonanie:

Płatki owsiane, nasiona chia, połowę banana, cynamon i sól zalewamy wodą. Gotujemy ok. 10 minut od czasu do czasu mieszając. Podajemy z resztą banana i masłem orzechowym.

Zapisz

Zapisz

Zapisz