Miodowo-Migdałowa Granola

Szybkie i proste śniadanie! Miodowo-Migdałowa Granola w połączeniu ze świeżymi owocami i dodatkami to zdrowy i pyszny sposób na rozpoczęcie dnia!

Z niecierpliwością wyczekuję dni, kiedy będę mogła się w pełni nacieszyć tegorocznym latem! Uwielbiam lato nie tylko za słońce i energię jaką daje, ale również lekkie, owocowe, wakacyjne posiłki.

miodowo-migdałowa granola

Dzisiejsze śniadanie zdecydowanie należy właśnie do takich letnich przyjemności! Miodowo-migdałowa granola + świeże owoce + jogurt grecki +chia i kokos!

Najlepsze jest to, że granolę z powodzeniem można przygotować na zapas i to w dużych ilościach, a później wystarczy tylko 5 minut, aby połączyć ją z ulubionymi dodatkami. Oszczędność czasu gwarantowana!

miodowo-migdałowa granola

MIODOWO-MIGDAŁOWA GRANOLA

ilość: 4 porcje

Składniki:

płatki owsiane 100g

migdały 25g

olej kokosowy 3 łyżeczki

miód 1 łyżka

ksylitol lub cukier 1 łyżka

jogurt grecki 220g

świeże owoce ok. 100g

wiórki kokosowe 2 łyżki

chia 10g

Wykonanie:

Nastawiamy piekarnik na 150 stopni. Płatki owsiane mieszamy z migdałami (które wcześniej można delikatnie rozdrobnić tłuczkiem), olejem kokosowym, miodem i ksylitolem.

Granolę wysypujemy na papier do pieczenia i pieczemy 20 minut, po czym mieszamy i pieczemy kolejne 20 minut. Gotową granolę możemy przechowywać w słoiku lub pojemniczku próżniowym w suchym miejscu.

Podajemy z jogurtem, świeżymi owocami, wiórkami i chia.

Zapisz



7 thoughts on “Miodowo-Migdałowa Granola”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*