Nocna Owsianka Bananowo-Truskawkowa

Bardzo prosty przepis – Nocna Owsianka Bananowo-Truskawkowa, która zaskoczy Was smakiem! Zdrowa, szybka i tylko z 5 składników. Taka bogata w białko przekąska doskonale sprawdzi się na śniadanie!

Pomimo tego, że dawniej wyszykowanie się gdziekolwiek rano nie zajmowało mi tyle czasu co teraz, to nie znajdowałam chwili (a może potrzeby) na śniadanie. W chwili obecnej nie wiem jak mogłam tak egzystować! Zdaję sobie sprawę, że niektórzy (jak choćby mój Ukochany) potrafią zjeść swój pierwszy posiłek o 14… (ja o tej porze nadawałabym się chyba tylko na kroplówkę w szpitalu :D). Ostatnio również nie mogłam się nadziwić, kiedy jechałam z przyjacielem, który wyciągnął swoje śniadanie w momencie, kiedy u mnie była już pora na trzeci posiłek! Nie wiem czy to coś ze mną jest nie tak? Jak jest u Was z pierwszym posiłkiem?

nocna owsianka bananowo-truskawkowa

Lubię moje poranki między innymi dzięki śniadaniu i oczywiście jodze. Co prawda wyszykowanie się rano zajmuje mi ponad godzinę, co w przypadku kiedy muszę wyjść z domu o 6 nie jest w cale proste, ale nie zamieniłabym takiego początku dnia na żaden inny.

Z powodu tego, że tak a nie inaczej wyglądają moje poranki, śniadanie zazwyczaj przygotowuję wieczór wcześniej. Uwielbiam śniadania, które są na mnie gotowe gdy tylko wstanę z łóżka i otworzę lodówkę, takie jak nocna owsianka bananowo-truskawkowa. Przygotowałam ją tylko z 5 składników (truskawki możecie zastąpić dowolnymi owocami, ja ostatnio zmieniłam je na śliwki), jest bogata w białko i syta, dlatego daje energię na cały początek dnia.

nocna owsianka bananowo-truskawkowa

Jeżeli ktoś jeszcze nie próbował nocnej owsianki to polecam, bo przygotowuje się je wyjątkowo szybko. Wystarczy 5 minut waszej pracy. Dla zabieganych osób to doskonałe rozwiązane. Przekonałam do niego nawet moją Mamę 😀

nocna owsianka bananowo-truskawkowa

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na owsiankę to kliknijcie tutaj -> klik! 😉

Nocna Owsianka Bananowo-Truskawkowa

4 porcje (1 porcja to ok. 400kcal)

Składniki:

jogurt grecki 535g

płatki owsiane 115g

banany 4 sztuki

truskawki 280g

cynamon do podania

Wykonanie:

Na dno słoiczka umieszczamy jogurt, następnie dokładamy banany, płatki owsiane, truskawki i posypujemy całość cynamonem. Mieszamy całość i wstawiamy na noc do lodówki.

 

 

 

Zapisz

Zapisz



  • dishdogz

    Świetnie wygląda!

    • Dziękuję bardzo 😉

  • Pycha!

  • Fabryka Pomysłów

    nocne owsianki do mnie bardzo przemawiają, a w tygodniu ratują życie 🙂 teraz jak i Ty nie wyobrażam sobie wyjść bez śniadania, a i czuję się czasami jak dziwak z moimi pojemnikami i ilością jedzenia, ale chociaż wiem, że zdrowego i dobrze mi z tym! 🙂

    • Też się czuję czasem jak dziwak, ale staram się tym nie przejmować 😉 W końcu robię to dla siebie i dobrego samopoczucia 😉

  • Od razu po przebudzeniu nie potrafimy zjeść. Jakoś nasze żołądki nie są do tego przygotowane 😛 Ale tak już 2 godzinki po obudzeniu możemy śmiało zajadać 😀 No chyba, że mamy w zamiarze zrobić trening cardio od rana to lepiej na czczo 😉

    • To podziwiam, bo jak dla mnie to godzina max po przebudzeniu 😉

  • takie śniadanie zawsze poprawia mi humor – nie dość, że kolorowe, to jeszcze mocno owocowe 🙂

    • O tak, takie śniadania cieszą oczy rano 😉

  • Pięknie to wygląda <3 Już wiem co będę jadła jutro na śniadanie! 🙂

    • Dziękuję bardzo i pozdrawiam 😉