Nocna Owsianka z Brzoskwiniami i Borówkami

Najlepsze są śniadania te przygotowywane wieczór wcześniej, następnego dnia wystarczy otworzyć lodówkę, a tam pyszna i zdrowa Nocna Owsianka ze świeżymi owocami, brzoskwiniami i borówkami.

nocna owsianka

Jest to doskonała propozycja dla osób zabieganych lub po prostu trochę leniwych ;). Zarówno na śniadanie jak i przekąskę do pracy. Jeżeli chodzi o płatki to można użyć oczywiście dowolnego rodzaju: owsiane, żytnie, jaglane. Można ją również przyrządzić na wiele sposobów z dowolnymi dodatkami. Ja nie potrafię sobie odmówić, aby nie wrzucić garści orzechów, aby było jeszcze bardziej pożywnie.

Hasło Nocna Owsianka pojawia się już internecie coraz częściej, ale wiem, że wiele osób jej jeszcze nie zna, a dobrze się z nią polubić. Uważam, że stanowi ona łatwy, pierwszy krok do poprawienia jakości swoich posiłków. Zamiast kanapek jak co dzień warto zastąpić je chociaż od czasu do czasu taką owsianką. Wrzućmy do niej najzdrowsze rzeczy jakie mamy w domu, żeby było smacznie i pożywnie. Myślę, że z czasem można się w tedy przekonać do eksperymentowania ze śniadaniem. To najważniejszy posiłek w ciągu dnia, więc warto o niego zadbać!

nocna owsianka

Uwielbiam nocne owsianki pod każdą postacią! A o tej porze, kiedy brzoskwinie można znaleźć na każdym kroku to właśnie z tymi owocami owsianka smakuje najlepiej. Doskonały sposób na pożywne i pyszne śniadanko to właśnie nocna owsianka z takimi dodatkami jak nasiona chia, owoce, orzechy.

nocna owsianka

Przygotowaną owsiankę wkładamy do lodówki na noc i rano możemy się już cieszyć jej smakiem i zdrowymi właściwościami. Płatki owsiane staną się podczas przechowywania miękkie, a chia nada całości ciekawą konsystencję. Rano będzie można cieszyć się przepyszną owsianką, którą możemy zjeść zarówno na zimno jak i na ciepło po podgrzaniu. Do tego jest naturalnie słodka dzięki dodatkowi miodu.

Jeżeli szukacie innych przepisów na owsiankę to kliknijcie tutaj -> klik! 😉

Śniadanie z miodkiem 2016

Nocna Owsianka z Brzoskwiniami i Borówkami

2 porcje (1 porcja to ok. 300kcal)

Składniki:

mleko zwykłe lub roślinne 180ml

płatki owsiane 50g

chia 20g

miód 1 łyżeczka

brzoskwinie 2 sztuki

jagody 125g

migdały ok. 20g

Wykonanie:

Płatki owsiane i chia zalewamy mlekiem. Przenosimy owsiankę do słoiczków lub szklaneczek, nakładamy owoce, migdały i przechowujemy na noc w lodówce. Rano owsianka jest już gotowa.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz



  • Julia Laszuk

    Świetnie to wygląda. Zapraszam do siebie. https://jaglusia.wordpress.com/

  • Barbara Wiśniewska

    Kurcze ja chcę takie śniadanie!!!!! Ale mi narobiłaś smaka

    • Wystarczy dzisiaj przygotować i jutro rano będzie zwarte i gotowe do zjedzenia 😀

  • Nie pogardziłabym takim śniadankiem;)

  • Do takich nocnych śniadań nie musisz nas namawiać 😀 Może teraz za dużo ich nie robimy, bo są wakacje i ten czas rano zawsze znajdziemy ale podczas roku akademickiego stale goszczą u nas w domu 🙂

    • Bardzo jest mi smutno, że praktycznie całe studia mi zleciały w niewiedzy, że może być takie śniadanko ;( Musiała wystarczyć kawa i kanapka w biegu ;<

  • Martyna Jacko

    Nocne owsianki są najlepsze na świecie! Nie ma nic lepszego jak wstać rano, a śniadanko gotowe 🙂

    • Dokładnie 😀 Zbawienie 😉

  • Fabryka Pomysłów

    nocne owsianki bardzo lubię 🙂 ostatnio robiłam właśnie borówka z brzoskwinią, to pyszne połączenie 🙂

  • Nocna, poranna, popołudniowa, ja bym ją chętnie zjadła o każdej porze 😀

    • Mam to samo 😀 Ostatnio zrobiłam rano, żeby móc zjeść na deser 😉

  • Pewnie! Smacznego i daj znać czy to Twoje smaki 😉