Nocna Owsianka Szarlotka

Nocna Owsianka Szarlotka to syte i pyszne śniadanko. Słodkie, kremowe, pełne protein i błonnika. Śniadanie, które zapewni Wam sytość na cały początek dnia. Proste i szybkie w przygotowaniu (wystarczy 5 minut). A do tego można przygotować je w zupełności w wersji wegańskiej.

Na pewno większość z Was jest już za pan brat z nocnymi owsiankami. Obecnie kiedy zbliżają się krótkie dni i nie mamy ochoty na długie gotowanie to znakomity sposób na przygotowanie śniadania na następny dzień. Bo nie wiem jak dla Was, ale dla mnie przywitanie dnia z miseczką pysznego śniadania w ręku to idealny początek. Ogólnie rzecz biorąc jestem osobą, która lubi poranki. Lepiej myślę i funkcjonuję rano. Po obiedzie mam już ochotę tylko na leniuchowanie. Dlatego staram się wykorzystać mój poranny entuzjazm i chęć pracy jak tylko mogę najbardziej.

nocna owsianka

A żeby jeszcze lepiej zacząć intensywnie dzień, to polecam Wam krótką, 15-minutową sekwencję jogi i miseczkę nocnej owsianki o smaku szarlotki. To zdrowe wydanie owsiankowe szarlotki.

Jak to zdrowe? Otóż mamy płatki owsiane, które są znakomitym źródłem błonnika i złożonych węglowodanów. Nasiona chia są bogate w proteiny i kwasy omega. W tym wydaniu doskonale się sprawdzają i jeżeli nawet niezbyt za nimi przepadacie to tutaj są prawie niewyczuwalne.

nocna owsianka

Taką owsiankę można zrobić na zapas w słoiczkach nawet na parę dni. Jeżeli macie wolny niedzielny wieczór to doskonale się składa, bo możecie przygotować sobie śniadanie na najbliższe dni dla całej rodzinki. Szybko się przekonacie, że to pożywne i pyszne śniadanie.

nocna owsianka

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na owsiankę to kliknijcie tutaj -> klik! 😉

Nocna Owsianka Szarlotka

4 porcje (1 porcja to ok. 400kcal)

Składniki:

płatki owsiane 300g

mleko roślinne 625ml

mleczko kokosowe 200g

miód 10g

nasiona chia 20g

cynamon

jabłko 1 sztuka

Wykonanie:

Do 4 słoiczków lub innych pojemniczków rozdozowujemy po równo płatki owsiane, mleko roślinne, mleczko kokosowe, nasiona chia i cynamon. Mieszamy całość i wstawiamy na noc do lodówki.

Owsiankę podajemy rano z miodem i jabłkami.

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz



  • Wygląda cudownie 🙂

    • Dziękuję pięknie 🙂

  • To też jest fajny sposób na to aby nie obeżreć się na to śniadanie do granic możliwości a żeby zjeść coś sycącego i pysznego w lekko strawnej ilości 🙂

    • Zgadzam się 😉

  • Fabryka Pomysłów

    nocne owsianki również bardzo uwielbiam 🙂 szarlotkowa wersja również czasami u mnie gości 🙂

  • O ja, jak to bosko wygląda! *_*

  • mmm mniaaam! aż żałuję że chia mi się skończyły 🙂

    • To polecam jak będziesz planowała ich kolejny zakup 😉

  • Zaintrygował mnie ten przepis! Na pewno postaram się go wypróbować 🙂