Paprykowo-Miodowe Tofu

Zwykła kanapka? Nie! Bo dzisiaj wylądowało na niej Paprykowo-Miodowe Tofu, czyli jest smacznie i inaczej niż zwykle. To moja pierwsza przygoda z tofu 😉

Dla wielu osób nie będzie to powalający i nowatorski przepis, ale dla mnie jest, bo to pierwszy raz kiedy w mojej kuchni zagościło tofu. Dlatego bardzo ciekawa byłam jaki smak uzyskam i czy tofu zostanie ze mną na dłużej.

paprykowo-miodowe tofu

Okazało się, że bardzo spodobało mi się takie pieczone tofu o intensywnym smaku jako dodatek do kanapek. Jeżeli tak jak ja staracie się ograniczać spożycie mięsa, to jest to doskonała, aromatyczna alternatywa. Wiem, że może nie smakować każdemu, ale ja zostałam już fanką tofu 😉

paprykowo-miodowe tofu

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na wegańskie dania kliknijcie tutaj -> klik!

Paprykowo-Miodowe Tofu

4 porcje (1 porcja to ok. 150kcal)

Składniki:

tofu ok. 180g

sos sojowy 1 łyżka

miód 10g

papryka 1 łyżka

chili wg uznania

oliwa 10g

chleb, pomidory, rukola do podania

Wykonanie:

Tofu wyciągamy z zalewy i odsączamy za pomocą ręcznika kuchennego. Mieszamy składniki na marynatę i smarujemy nią pokrojone na grube plasterki tofu, po czym odkładamy je na min. 30 minut do lodówki.

Nastawiamy piekarnik na 200 stopni. Tofu wykładamy na papier pergaminowy i pieczemy ok. 25 minut. Podajemy z chlebem, pomidorem i rukolą.

Zapisz

Zapisz



14 thoughts on “Paprykowo-Miodowe Tofu”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*