Sałatka z Selerem

Sałatka z Selerem – jest pełna wartościowych i odżywczych składników. Doskonała na nisko-węglowodanowe i pożywne drugie śniadanie.

Ponieważ na co dzień nie stronię od pieczywa, kasz i innych zbożowych produktów to od czasu do czasu mam ochotę na lekkie dania złożone głównie z warzyw. Wystarczy, że dobrze przetrząsnę lodówkę aby nawet zimą stworzyć kolorowy posiłek.

salatka-z-selerem

Oczywiście jest pysznie! Zrobiłam ją w zapasie na dwa dni jako lunch do pracy i powiem szczerze, że dało mi niezłego kopa energii.

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na sałatkę to kliknijcie tutaj -> klik! 😉

Sałatka z Selerem

2 porcje (1 porcja to ok. 300 kcal)

Składniki:

oliwa z oliwek 1 łyżeczka

sałata masłowa parę listków

kminek 1/3 łyżeczki

oregano 1/2 łyżeczki

sól i pieprz do smaku

starty seler (ja użyłam gotowego ze słoiczka) 180g

papryka 1/4 sztuki

tofu 135g

pomidor 1 sztuka

fasola czerwona z puszki 180g

kukurydza z puszki 95g

pieczona dynia 100g

pomidorki koktajlowe 2-4 sztuki

Wykonanie:

Przygotowanie sałatki jest bardzo proste. Po prostu kroimy i mieszamy wszystkie składniki w miseczce. I gotowe! 🙂

Zapisz

Zapisz



  • Pychotka, tylko bez kminku 😛 nie lubimy go 😀

  • Bardzo lubię sałatki z dodatkiem korzenia z selera, więc ten przepis jest jak najbardziej dla mnie 🙂