Sałatka z serem kozim, rukolą i kaszą bulgur

Wiele osób postanowiło wraz z początkiem tego roku jeść bardziej świadomie, zdrowo, może też bardziej roślinnie. Przychodzę Wam z odrobiną pomocy i proponuję sałatkę. Sałatka z kozim serem, która doskonale nadaj się na drugie śniadanie. Pamiętajcie, że zdrowe jedzenie to nie jakaś jednorazowa dieta i przymus, to zmiana sposobu myślenia o jedzeniu na stałe. Pytacie mnie jak sobie radzę widząc słodycze w sklepie i wielkie, tłuste pizze? Czy mnie to nie kusi? Już nie 😉 To po prostu przychodzi z biegiem czasu, ale jest wynikiem nie katowania się jakimiś dietami, ale po prostu inną świadomością.

sałatka z serem

Uwielbiam ser kozi i bardzo ciężko mi się powstrzymać przed jego podjadaniem, kiedy jest w mojej lodówce. Jeżeli za nim nie przepadacie (a wiem, że są takie osoby), proponuję użycie w tym przepisie fety. A jeżeli chcecie aby danie było wegańskie, to nie ma nic lepszego niż wędzone tofu.

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na sałatkę to kliknijcie tutaj -> klik!

Sałatka z serem kozim, rukolą i kaszą bulgur

2 porcje (1 porcja to ok. 300 kcal)

przygotowanie to ok. 25 minut (z czego 15 minut to gotowanie kaszy)

koszt to ok. 6 zł

Składniki:

kasza bulgur 100g

oliwa z oliwek 1 łyżeczka

ser kozi ok. 60g

rukola 2 garści

awokado ok. 35g

siemię lniane 2 łyżki

woda 2 łyżki

sól i pieprz do smaku

Wykonanie:

Kaszą bulgur gotujemy zgodnie z instrukcjami na opakowaniu. Siemię lniane mieszamy z wodą, oliwą i przyprawami. Kaszę podajemy z rukolą, awokado, serem kozim i dressingiem z siemienia lnianego.

Zapisz

Zapisz

Zapisz



12 thoughts on “Sałatka z serem kozim, rukolą i kaszą bulgur”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*