Zdrowe Burrito Meksykańskie

Zdrowe Burrito, które dodatkowo jest bardzo proste w przygotowaniu. Ryż, sos pomidory i fasola w pysznej, domowej tortilli. Brzmi dobrze, prawda? 😉

zdrowe burrito

Jak widzicie burrito jest tanie i proste w przygotowaniu, a do tego oczywiście smaczne.

Wszystkie składniki potrzebne do zrobienia burrito, można przygotować zdecydowanie wcześniej. A w tortillę zawinąć wtedy, kiedy przyjdzie na to ochota i czas.

zdrowe burrito

Jeżeli wypróbujecie przepis to koniecznie podzielcie się ze mną wrażeniami w komentarzu. A jeśli szukacie innych pomysłów na tortille to kliknijcie tutaj -> klik! 😉

Zdrowe Burrito Meksykańskie

2 porcje (1 porcja to ok. 330 kcal)

Składniki:

fasola czerwona 110g

ryż ugotowany ok. 60g

sos pomidorowy lub ketchup 40g

tortille 2 sztuki:

mąka pszenna 45g lub więcej

proszek do pieczenia 1/3 łyżeczki

woda 35ml

masło lub olej kokosowy do smażenia

awokado 1/4 sztuki

sałata jogurt naturalny 1 szklanka

pietruszka

Wykonanie:

Mąkę pszenną mieszamy z proszkiem do pieczenia i ciepłą wodą. Ugniatamy ciasto. Jeżeli jest zbyt kleiste to dodajemy więcej mąki. Dzielimy ciasto na pół i rozwałkowujemy do wielkości patelnie.

Tortille smażymy na małej ilości masła po 30-60 sekund z obu stron. Fasolę mieszamy z ryżem i sosem. Tortille podajemy z sałatą, awokado, ryżem oraz jogurtem z pietruszką.

Zapisz

Zapisz



  • Samo słowo burrito nigdy nam się dobrze nie kojarzyło ale teraz to się zmieni, bo danie wygląda pysznie 😛

    • To bardzo się cieszę 😉

  • Brzmi nawet bardzo dobrze! 😀 Pyszności!

  • Super to wymyśliłaś! Jadłabym takie burrito, aż by mi się uszy trzęsły 🙂

  • Fabryka Pomysłów

    mniam 🙂 chodzi za mną meksykańskie jedzenie ostatnio 🙂